write_in_red: (Default)
[personal profile] write_in_red


So today was my Friday! Hallejuah!

Seriously, tough week. I had six on with no break to have this weekend off for T's birthday. Then, on top of my six days schedule, they recruited me to do our version of inventory this week, and I had two days of 6 a.m. to 3 p.m...long ass days. They went by quick, but they were long.

One day we inventoried candy and soda, then today we did comics. Both were ridiculous. For one, a huge amount of candy and soda was missing...i.e. stolen. And this morning when we finished scanning all the comics in we finished with just under 14,000. 14,000! Who has a need for that many comics! Not us! LoL.

Anyway, in more fun news, I just watched American Idol for this week. Adam Lambert performed! Hmm hmm hmmmm. Man can sing, and he is sexy as hell. YUM.

I also was running around LJ, and found this. It is two guys doing a cover of Michael Jackson's Smooth Criminal on the CELLO!!!! OMG! So amazing! I nicked it from [livejournal.com profile] azure_k_mello. She said it reminded her of J2, and I can kinda see it. Floppy hair? check. Leather jacket & intense stare? check.

Love me some stringed instruments. Almost nothing sexier...almost...ok. That's a lie...there is a list, but its not too long. Ok, that's a lie too... I just started listing the things that would be sexier and it is embarrassingly longer than I had first assumed... *shrugs* oh well. My list. :)

Oh and epic fail. I was on my info page looking for someone the other day and saw a v-gift...only it was from me! LoL. It was a fortune cookie I'm pretty sure I meant to send to [livejournal.com profile] tattoo_kink, but it never made it...lol...so dumb.

In other news, I am totally gonna enjoy every second of the next three days off, because I have to work 6 days the next week. We are losing one of our leads at work, and so I was asked to cover half of her hours on top of my own. OMG. I may die. *sigh* But the pay check will be awesome, right? Overtime. hmm...

Alright, I'm off to look for some really yummy clex. For some reason I just thought of that story by Astolat, and I wanna read it again...for the 10th time...no lie. And then find something else fabulous with that pairing...I think it was the scanning of the comics...lol

Profile

write_in_red: (Default)
write_in_red

April 2011

S M T W T F S
     1 2
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 26th, 2017 04:43 am
Powered by Dreamwidth Studios